środa, 25 kwietnia 2012

DZIĘKUJĘ !

          Moi Kochani,
          dziś mija dokładnie miesiąc od założenia tegoż oto bloga. Dokładnie miesiąc temu, czyli 25 marca dodałam pierwszy wpis ;) I dlatego na tą małą okrągłą rocznicę mam małe statystyki dla Was (na tą chwile):

     3 624 wejść!
               W tym:
                  3 309 z Polski
                  37 z Rosji
                  11 ze Stanów
                  7 z Niemiec
                  6 z Belgii
                  4 z Irlandii
                  2 z Kanady
     126 komentarzy ;D
     32 rozdziały ;P
     10 obserwatorów ;)

          Jestem Wam bardzo wdzięczna, że byliście ze mną tak długo i to czytaliście. Że Wam się chciało?! Jestem w szoku!
          Szczególne podziękowania dla:
          Moniki ;* Kocham Cię siostrzyczko ;D
          Kini*** ;* Dziękuję Ci za Twoje wsparcie od samego początku :*
          love. ;* Skarbie uwierz w końcu w swój talent i swoje cudowne opowiadanie ;)
          Kasi /Story of TheWanted ;* Twoje opowiadanie mnie zachwyca, a Twoje komentarze dodają mi otuchy:*
          Peace ;* Twoje dawały mi zawsze kopa ;P mam nadzieję, że ujrzę je znów ;)
          asi0987 ;*Tobie też dziękuję za miłe słowa w komach, którymi podnosisz mnie na duchu :)
          Lauren xd  ;* Mam nadzieję Kochanie, że wrócisz szybko, bo dawno Cię nie było :]
          Kindze/XYZ ;* Twoje opowiadanie jest wspaniałe;) uwielbiam je. i mam nadzieje, ze jeszcze u mnie zawitasz, bo ostatnio coś nie było Cię... ;(
          Natt...;* Która ostatnio do mnie zawitała ;)

          A także nicely , ~ Paulinkce., PATI ♥ , Gabi:) , Aleshy , Natalii Gos , poziomkowa ,  oraz obserwatorom:  Patrycja loves TW, Dothy, opowiadania o One Direction.

          Dziękuje WAM wszystkim, że to czytacie!!!

          I jeszcze taka mała wiadomość:
          I decided to change my nicname! Ponieważ nie wiem dlaczego wybrałam taki głupi i ciężko go zapamiętać...
          Dlatego od dziś my nickname to :  Anku ;D

          Dziękuje jeszcze raz i całuję :*****
          Wasza (od teraz) Anku ;D

2 komentarze:

  1. Droga Anku! :)
    Gratulacje ;*
    I cieszę się, że jakoś mogę Cię podnieść na duchu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahaha xd ja nie mam talentu i nie uwierzę, hahaha xd taa wiem, ja taka głupia jestem ale to rodzinne xd

    OdpowiedzUsuń